poniedziałek, 7 maja 2012

Mania (1918) w Elblągu!

Przechodząc niedawno obok elbląskiego Raszczyka zauważyłam plakat na którym było zdjęcie Polo Negri. Pomyślałam: „Co?! Pola w Elblągu? Ale o co chodzi?” Jak podeszłam bliżej to się dowiedziałam. W jednym z wcześniejszych postów wspominałam o  projekcie NITROFILMU (restauracja cyfrowa starych, przedwojennych filmów). Dzięki temu projektowi jakiś czas temu odnowiono film Mania (1918), w którym gra właśnie Pola Negri. W ubiegłym roku re-premiera odbyła się w Warszawie. Następnie film pokazano w  Paryżu, Madrycie, Londynie, Kijowie i Berlinie. A już niedługo, bo 11 maja 2012r. mieszkańcy mojego rodzinnego miasta Elbląga będą mogli obejrzeć ten film w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu, z muzyką na żywo w wykonaniu Elbląskiej Orkiestry Kameralnej pod dyrekcją Jerzego Maksymiuka. Muszę powiedzieć, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tą wiadomością i mam nadzieję, że w Elblągu będzie coraz więcej wydarzeń tego typu. Ja niestety musiałam wracać do Poznania wraz z końcem majówki, więc nie udało mi się zobaczyć projekcji, czego bardzo żałuję, ale mam nadzieję, że Elblążanie nie zmarnują takiej okazji.:)

Bilety: 45 zł (ulgowy), 50 zł (normalny)
Bilety do nabycia w Biurze Koncertowym Elbląskiej Orkiestry Kameralnej
Ratusz Staromiejski, w godzinach: pn.-pt. 8:00-16:00, wt. 8:00-18:00 (Elbląg, Stary Rynek 25).
Rezerwacja telefoniczna: (55) 237 47 49 lub elektroniczna: www.eok.elblag.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...