wtorek, 31 stycznia 2012

Re-premiera "Pana Tadeusza"

Pamiętacie jak pisałam o rekonstrukcji filmu Pan Tadeusz? W sumie to nie było aż tak dawno :D. Tak więc mam dobre wieści, ponieważ re-premiera odbędzie 9 listopada 2012 w odnowionym Kinie Iluzjon ( przy Narbutta 50A w Warszawie). Jeżeli jesteście ciekawi na czym polega cały projekt: "Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie" to możecie zajrzeć na stronę Nitrofilmu. A szczegóły na temat Pana Tadeusza znajdziecie TU i TU.

Ja sama jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wygląda i wiele bym dała, żeby być na projekcji. Naprawdę podziwiam ludzi, który biorą udział w projekcie. Jestem pewna,że to nie lada wyzwanie podjąć się takiego zadania. Mam nadzieję, że wszystko zostanie zapięte na ostatni guzik i nie będzie żadnych komplikacji. Z niecierpliwieniem czekam i odliczam dni do 9 listopada br.  :)
A całej ekipie Filmoteki Narodowej życzę powodzenia!!!


a oto zapowiedź kolejnego, jutrzejszego posta! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...